Când este momentul optim pentru a posta pe LinkedIn?
LinkedIn este un site profesionist de networking, toată lumea știe asta!
Importanța implicării în inițiativele de marketing digital este de la sine înțeleasă. De ce este vital să avem o rată ridicată de implicare? Pentru că dezvăluie cât de bine răspund oamenii la materialul tău postat pe LinkedIn. Rata la care oamenii reacționează la materialul dumneavoastră este un semn bun, asta dacă li se pare fascinant, rezonant, și merită să interacționeze cu el.
Utilizatorii sunt mai implicați în timpul orelor de lucru, potrivit cercetărilor. Prin urmare, trebuie să stabiliți când este disponibil publicul țintă. Și să facă uz de aceasta informație pentru a știi când este timpul pentru a posta!
Așa cum am mai spus, LinkedIn este o rețea socială pentru profesioniști. Ca urmare, nu este de mirare că următoarele intervale orare sunt cele mai bune pentru a posta:
- Marți și Joi intre 9am – 12pm;
- Miercuri intre 9am – 2pm;
În timp ce ziua de luni marchează începutul săptămânii de lucru, aceasta nu este cea mai bună zi pentru publicații. Vineri este, de asemenea, un pic mai lentă. Duminica este cea mai proastă zi a săptămânii pentru postările pe LinkedIn, așa că nu posta nimic în acea zi.
Care este formula pentru calcularea ratei de implicare LinkedIn? Rata de implicare LinkedIn poate fi calculata într-o mulțime de moduri.
Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai întâlnite fenomene pe o astfel de platforma de socializare cum ar fi:
- Engagement – Orice interacțiuni măsurabile cu conținutul social postat, cum ar fi distribuiri, comentarii, aprecieri și clicuri
- Clicks – Numărul total clickuri pe o bucată de conținut
- Shares – Numărul total de distribuiri ale unei bucăți de conținut
- Likes – De câte ori a fost apreciată o bucată de conținut
- Comments – Numărul total de comentarii pe care le-a primit o bucată de conținut
- Follows – Numărul total de noi adepți achiziționați printr-o bucată de conținut
- Impressions – De câte ori a fost vizualizată o bucată de conținut
- Total Engagement = clicks + shares + likes + comments + follows
Acum, să vorbim despre numeroasele tipuri de metodologii de evaluare pentru rata de implicare LinkedIn, precum și despre beneficiile și dezavantajele lor, acum că aveți o înțelegere fundamentală a acestor fraze de marketing de social media adesea utilizate.
1) Engagement Rate = Total Engagements/Followers
Urmăritorii sunt persoane care pot fi expuse direct la conținutul tău. Această formă de calcul determină cât de implicat este fiecare adept.
2) Engagement Rate = Total Engagements/Reaches
Numărul de persoane care sunt expuse la conținutul tău este denumit „reaches”. Această metodă de calcul evaluează implicarea pe bază de persoană.
3) Engagement Rate = Total Engagements/Impressions
De câte ori materialul este vizualizat/afișat este denumit „impressions”. Acest tip de măsurare evaluează implicarea per vizualizare/per afișare.
Următoarele trei imagini reprezintă studiul de fus orar al echipei de 90 DEGREE pentru planul nostru de vânătoare, care a fost centralizat pe trei zone principale: Europa, Australia și Statele Unite ale Americii + Canada. Este foarte important să înțelegeți modul în care fusurile orare vă vor afecta rata de implicare.
Puteți vedea fusurile orare evidențiate în acele zone colorate și este foarte simplu să determinați intervalele de postare în funcție de zona pe care ați ales-o.
Pinpointul galben suntem noi; echipa 90 DEGREE se află în România.
Apoi, puteți vedea câte fusuri orare trebuie să luăm în considerare în funcție de zona pe care am ales-o (2 pentru Europa, 4 pentru Australia și 5 pentru Statele Unite ale Americii + Canada).
La final, este doar matematica si timp!
Dacă găsiți harta fusurilor orare puțin cam greu de urmărit, puteți alege pentru alte metode, cum ar fi aplicația World Clock by timeanddate.com sau site-ul web www.timeanddate.com. Este foarte simplu de utilizat și nu va trebui să vă faceți griji că pierdeți un post din cauza matematicii!