În primul rând, trebuie să va definiți în mod clar obiectivele companiei. Ce sperați să realizați prin aducerea unei terțe părți? Va fi mult mai ușor să descoperiți un furnizor odată ce v-ați stabilit reguli clare cu privire la serviciile pe care le doriți.
1. Analizați întotdeauna nivelul de experiență al companiei
Scopul final al externalizării este de a colabora cu alții pentru a obține rezultatul dorit. Examinarea experienței unei companii este un pas esențial în atingerea acestui lucru. În timp ce experiența nu este totul, o afacere care este pe piață de ceva timp a fost încercata și și-a dovedit longevitatea. Întreprinderile mai mici care oferă servicii excelente sunt mai susceptibile de a rămâne în afaceri. Revizuirea mărturiilor clienților, care pot fi localizate în general pe site-ul lor web sau pe canalele de social media, este o abordare excelentă pentru a examina capabilitățile unui potențial furnizor. S-ar putea chiar să faceți un pas mai departe și să contactați acei oameni folosind o platformă de social media precum LinkedIn pentru a le pune întrebări mai specifice despre experiența lor. Succesul unui client este, de asemenea, succesul lor pentru o companie de outsourcing.
2. Ține cont de diferențele de cultură organizațională
Paralelele și variațiile dintre culturile organizațiilor sunt esențiale și trebuie luate în considerare. Externalizarea este un efort de colaborare. Este esențial să împărtășiți aceeași atitudine și cultură pentru a lucra eficient și a colabora.
De asemenea, este esențial ca o firmă de outsourcing să dedice timp dezvoltării relațiilor umane. Ei ar trebui să învețe despre misiunea companiei tale și să o integreze în procesul de colaborare. Emoțiile pot avea un impact semnificativ asupra productivității. Lucrul cu un grup care nu vă împărtășește idealurile poate aduce cu sine obstacole inutile în calea creșterii generale. Ca urmare, căutați o echipă care să fie motivată și să vă împărtășească valorile. Acest lucru vă va ajuta să colaborați mai eficient și să vă creșteți șansele de succes.
3. Examinați situația financiară
Doriți să obțineți cele mai bune prețuri pentru serviciile de care aveți nevoie, indiferent de dimensiunea organizației. Desigur, acest lucru va fi determinat de serviciile de care aveți nevoie, precum și de cantitatea și complexitatea acestora. Asigurați-vă că înțelegeți taxele fiecărui furnizor și ce anume este inclus în acel serviciu.
4. Căutați deschidere și onestitate
Atunci când selectați o echipă, acordați atenție cât de des și repede spun „da” la orice cereți. De asemenea, ar trebui să știți de ce o echipă tehnică ar spune „da” la orice. Ei vor încerca să vă convingă că pot realiza orice la început pentru a vă oferi serviciile lor.
În alte circumstanțe, diferențele culturale sunt de vină; în unele societăți, exprimarea cuvântului „nu” și neîndeplinirea așteptărilor ar putea fi considerată drept jenantă.
Totuși, nu este atât de oribil să auzi „nu”. Aceasta înseamnă că personalul dumneavoastră este deschis și onest cu dumneavoastră cu privire la capacitățile sale și, prin urmare, își poate îndeplini angajamentele. Acest lucru implică, de asemenea, faptul că nu vor exista întârzieri în obținerea serviciilor conform înțelegerii.
Pentru a rezuma, căutați un partener de outsourcing care să fie deschis și sincer cu dvs., chiar dacă aceasta înseamnă să spuneți sau sa auziți „nu” ocazional.
5. Fii atent la gândirea critică și inventivitate
Dacă sunteți în căutarea unui partener geospațial, calitatea excelentă a livrabilelor ar trebui să fie pe unul dintre primele poziții in lista dvs.
Nu doar abilitățile și expertiza determină o firmă de outsourcing de top, ci și gândirea critică și capacitatea de a detecta rapid defectele și discrepanțele.
Uneori implică admiterea faptului că presupunerile dumneavoastră despre produs au fost incorecte și că ar trebui dezvoltată o nouă caracteristică și, desigur, gândirea critică ajută la detectarea timpurie a defectelor.
De asemenea, implică faptul că specialiștii cu care veți lucra nu se vor baza doar pe ideile și inițiativa dvs., ci vor face și propuneri proprii.
Observați dacă un partener de externalizare vă poate arăta un nou punct de vedere asupra proiectului dvs., vă poate pune la îndoială preconcepțiile și se poate exprima liber în timpul primei întâlniri sau al primului apel.
6. Calculați prețul total
Înainte de a dezbate acest aspect, vă propunem un scenariu: Compania X stabilește ca si preț pe oră 10 EURO pentru un om în timp ce compania Y stabilește aceleași servicii la 25 EURO. Este de aproape trei ori mai mult decât compania X! Ce companie alegi?
Locația (unele locații sunt mai ieftine decât altele), experiența, abordarea de lucru, tehnologia folosită și o varietate de alți factori joacă un rol.
Este posibil ca prima firmă să fie mai puțin costisitoare decât cea din urmă? Cu siguranță este, doar că trebuie să țineți cont atât de prețul pe oră de om, cât și de timpul așteptat atunci când calculați costul total al angajării unei echipe de ingineri la distanță.
Să aruncăm o privire mai profundă asupra celor două afaceri ale noastre: Compania X estimează un timp de 2 săptămâni de execuție, în timp ce compania Y susține că utilizează tehnologii specifice pentru a reduce timpul de execuție la 1 săptămână de muncă.
Acest lucru înseamnă că costul total între cele 2 companii nu este atât de diferit, dar în acest sens trebuie să includem nu doar prețul și timpul, ci și calitatea.
Firma „scumpă” nu este in realitate mult mai scumpă decât firma „ieftină” și vă economisește 1 săptămână. Este adevărat că timpul înseamnă bani, nu uitați asta!